Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclamebureau lanceert koekje

Amsterdams reclamebureau Gummo introduceert koekjes onder de merknaam Gookie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Amsterdams reclamebureau introduceert koekjes onder de merknaam Gookie.

related partner content for mobile comes here

Gummo maakt naast reclame, ook boekjes, videoclips, documentaires, tv-programma’s en glossy magazines. Sind kort is daar een portfoliovreemd product aan toegevoegd: koekjes. Die zijn sinds half april verkrijgbaar bij Plus supermarkten.

De alternatieve positionering van de koekjes heeft iets weg van een kruising tussen Innocent en Ben & Jerry’s. Kernwaarden lijken onder meer ‘happy planet’, ‘love’, 'natuurlijk' en 'eerlijk' te zijn. In het engelstalige persbericht is onder meer dit te lezen: ‘we are concentrating on spreading the love’. 10 pct van de opbrengst wordt gespendeerd aan ‘guerrilla gardening’. In iedere verpakking koekjes zit een zakje bloemzaad.

De koekjes zijn beschikbaar in drie onconventionele smaken,(‘kharma inspired flavours’): Sour Cherry & Chocolate Flakes, Grapefruit & Butterscotch en Black Pepper & Rose flavour. Het merk heeft een focus op natuurlijke ingrediënten. Over de toegevoegde E-nummers die niet gezond zijn, spreekt Gookie zich open en eerlijk uit: ‘Emulsifier E471, not good. We’re currently looking for a replacement for this additive. It’s part of the margarine we use. Some scientists say it’s perfectly innocent but we’re trying to get rid of it anyway.’

De vormgeving en functionaliteit van is sterk gebaseerd op die van Google. Die site is gemaakt door .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in