Overslaan en naar de inhoud gaan

Radiocommercials SAS krijgen vervolg

De ophef rond haar radiocommercials heeft softwarebedrijf SAS doen besluiten om kwakkelend bedrijven gratis de helpende hand te reiken. In…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

SAS wekt met een kwinkslag de suggestie dat als deze bedrijven met business intelligence software van SAS hadden gewerkt, zij niet in de problemen waren gekomen. Een aantal van de in de commercials genoemde bedrijven heeft aan de bel getrokken en ook buitenstaanders hebben laten weten de knipoog niet op prijs te stellen. SAS heeft daarom besloten om bedrijven die in financiële problemen verkeren, aan te bieden gratis gebruik te maken van de consultancy services van SAS op het gebied van bedrijfsinformatie systemen. Normaal zijn deze diensten betaald. SAS wil 100.000 euro te investeren in dit aanbod. Het bedrijf zendt deze en volgende week de campagne opnieuw uit, waarbij een aantal nieuwe spotjes is te beluisteren. Daarin worden onder meer Enron en Sport7 genoemd.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in