Overslaan en naar de inhoud gaan

Sony 's werelds beste merk

Sony, Mercedes en Coca-Cola zijn ‘s werelds beste merken. En Discovery Channel is ’s werelds bekendste ‘mediamerk’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit blijkt uit een onderzoek naar wereldwijd beschikbare merken waarbij bekendheid, ‘het beste merk’ en de mate waarin de consument zich tot het merk voelt aangetrokken, werden gemeten.

related partner content for mobile comes here

Het onderzoek is uitgevoerd door RoperASW, een wereldwijd marketingonderzoeks- en consultancybedrijf dat onderdeel is van de NOP World-groep. Het onderzoek in het voorjaar van 2002 betrof 1301 merken (351 meer dan het jaar ervoor) en werd via het web gehouden onder 35.000 consumenten boven de 15 jaar. Elk merk is beoordeeld door ten minste 2000 consumenten.

Wereldmerken

Top-10: Beste merken ter wereld:

1.   Sony  


2.   Mercedes  


3.   Coca-Cola  


4.   Microsoft  


5.   Panasonic  


6.   Discovery Channel  


7.   BMW  


8.   Nokia  


9.   McDonalds  


10.   Disney  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in