
De campagne ontving ook een gouden medaille in de sport, entertainment en mediacategorie.
De prijzen worden jaarlijks uitgereikt door de American Research Foundation (ARF).
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe jury was van mening dat de Olympische Spelen-campagne slim de verschillende P&G-merken onder 1 ‘big idea’ heeft geschaard. Men prees specifiek de manier waarop P&G copy heeft ontwikkeld voor verschillende markten wereldwijd, en voor hun ‘do/learn/optimize’ aanpak.
Wieden +Kennedy was verantwoordelijk voor creatie, Procter & Gamble gebruikte tevens research van Ipsos ASI en Nielsen, mediabureaus waren Carat en Starcom Mediavest.
Andere prijswinnaars waren onder andere Microsoft (Windows 8 campagne), Xbox (Halo 4 campagne), en president Obama voor zijn herverkiezingscampagne.
Bron: Warc
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee