Overslaan en naar de inhoud gaan

Pringles kiest voor zacht

Pringles, de welbekende voorgevormde chips in kokerverpakking, komt nu met Pringles mini.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pringles, de welbekende voorgevormde chips in kokerverpakking, komt nu met .

related partner content for mobile comes here

Opvallend is daarbij dat ze gekozen hebben voor een zachte verpakking; de mini versie van de chips zitten nu gestapeld verpakt in zakjes in een multi-pack verkrijgbaar in de smaken Original en Sour Cream & Onion.

Pringles wil zo meer het snackmoment onderweg gaan benutten en kiest voor een handzamere verpakking "Pop a pack in your pocket".

Hoewel de keuze voor een kleinere verpakking volkomen logisch is (zo'n koker past niet zo lekker in je tas en al autorijdend haalt de gemiddelde hand het niet tot onderin de koker), verbaast het wel dat ze met de zachtere verpakking de USP van ongebroken chips hebben laten varen.

Wat was er mis met het kleine kokertje ?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in