Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips wint opnieuw de Reputation Award

De strijd om de Reputation Award is een simpel spel: dertig grote ondernemingen strijden een jaar om de gunst van het publiek en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

FrieslandCampina won daarnaast de prijs voor meest maatschappelijk verantwoorde onderneming, ofwel de beste corporate social responsability (CSR). Hier volgden de Rabobank Groep en Philips.

related partner content for mobile comes here

Het was het 13e jaar dat de jaarlijkse reputatieprijs werd uitgereikt. Het is gebaseerd op onderzoek van het Reputation Institute van Cees van Riel. Uit dertig grote ondernemingen wordt onder het algemene publiek gemeten wie de beste reputatie heeft. De methode staat overigens ter discussie, getuige de reacties op een over het onderzoek.

De uitslag vertoonde geen grote verschuivingen met het jaar ervoor:

De uitslag van de CSR Ranking:

Lees het volledige uitslagenrapport met een korte verantwoording

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in