Philips focust op drie divisies
Philips wil de onderneming de komende jaren slagvaardiger en daarmee winstgevender maken. Het elektronicaconcern brengt het aantal divisies…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Gedwongen ontslagen zijn niet aan de orde, zegt bestuursvoorzitter Gerard Kleisterlee. Philips verwacht met de nieuwe organisatie de kosten binnen drie jaar met 150 tot 200 miljoen euro op jaarbasis te verlagen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Door de vereenvoudiging van de organisatie, vastgelegd in het plan 'Vision 2010', houdt Philips drie kernonderdelen over. Dat zijn Philips Healthcare (medisch), Philips Lighting (verlichting) en Philips Consumer Lifestyle (consumentenproducten). Naast de huidige divisies consumentenelektronica en huishoudelijke- en persoonlijke verzorgingsapparaten worden de verschillende medische onderdelen in elkaar geschoven (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid