Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips focust op drie divisies

Philips wil de onderneming de komende jaren slagvaardiger en daarmee winstgevender maken. Het elektronicaconcern brengt het aantal divisies…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gedwongen ontslagen zijn niet aan de orde, zegt bestuursvoorzitter Gerard Kleisterlee. Philips verwacht met de nieuwe organisatie de kosten binnen drie jaar met 150 tot 200 miljoen euro op jaarbasis te verlagen.

related partner content for mobile comes here

Door de vereenvoudiging van de organisatie, vastgelegd in het plan 'Vision 2010', houdt Philips drie kernonderdelen over. Dat zijn Philips Healthcare (medisch), Philips Lighting (verlichting) en Philips Consumer Lifestyle (consumentenproducten). Naast de huidige divisies consumentenelektronica en huishoudelijke- en persoonlijke verzorgingsapparaten worden de verschillende medische onderdelen in elkaar geschoven (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in