Overslaan en naar de inhoud gaan

ING en Postbank naar drukke winkelstraat

De combinatie van ING Bank en Postbank wil zijn nieuwe ’bankshops’ vestigen in de drukste winkelstraten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zegt Nick Jue, de bestuursvoorzitter van de nieuwe bankcombinatie, tegen De Financiële Telegraaf. ‘Wij willen ons daar vestigen waar het zwart ziet van de mensen.’ Een deel van de huidige kantoren ‒ die vóór 1 januari 2009 sowieso allemaal verbouwd worden ‒ wordt daarom ook verplaatst. Klanten moeten bij de bank terechtkunnen als ook de omringende winkels open zijn.

related partner content for mobile comes here

Op 1 januari 2009 maken ING Bank en het merk Postbank plaats voor ’ING Leeuw’, zoals Jue het nieuwe label noemt. Jue: ‘Het gedrag van de consument verandert enorm. Hij wil service, service, service, maar wil er niet voor betalen. Ook bezoeken onze klanten gemiddeld drie keer per week de bank, maar wel via internet.

De belangrijkste uitdaging is evenwel de klanten ‒ en dan met name die van de Postbank ‒ ervan te overtuigen dat er voor hen eigenlijk niet zo veel verandert. ‘Daarom blijven de giro-enveloppen gratis en houden mensen hun eigen rekeningnummer.’ Ook de vertrouwde commercials met Jan Mulder zullen voorlopig nog niet verdwijnen. Wel zullen de reclame-uitingen van de twee banken het komende jaar ‘naar elkaar toegroeien’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in