Overslaan en naar de inhoud gaan

Peter Kerkhof bijzonder hoogleraar Customer Media

Peter Kerkhof (1965) is benoemd tot bijzonder hoogleraar Customer Media aan de Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Peter Kerkhof zal onderzoek verrichten naar de manier waarop relatiemedia binding aan het merk en aan het medium tot stand brengen. Hij zal daarin nadrukkelijk aandacht besteden aan nieuwe media als tools voor relatiebinding. Te denken valt aan digitale magazines, social media, het gebruik van mobiele telefoon en tablets. Hij bouwt daarmee voort op zijn onderzoek naar de manier waarop organisaties social media (zoals Twitter, LinkedIn, Hyves) kunnen inzetten, en naar de effecten die dit heeft op consumenten.

related partner content for mobile comes here

Kerkhof blijft werkzaam als universitair hoofddocent aan de Vrije Universiteit Amsterdam (VU). Sinds 2010 is hij hoofd van de afdeling Communicatiewetenschap aan diezelfde universiteit.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in