Peter Kerkhof bijzonder hoogleraar Customer Media
Peter Kerkhof (1965) is benoemd tot bijzonder hoogleraar Customer Media aan de Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen van de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Peter Kerkhof zal onderzoek verrichten naar de manier waarop relatiemedia binding aan het merk en aan het medium tot stand brengen. Hij zal daarin nadrukkelijk aandacht besteden aan nieuwe media als tools voor relatiebinding. Te denken valt aan digitale magazines, social media, het gebruik van mobiele telefoon en tablets. Hij bouwt daarmee voort op zijn onderzoek naar de manier waarop organisaties social media (zoals Twitter, LinkedIn, Hyves) kunnen inzetten, en naar de effecten die dit heeft op consumenten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Kerkhof blijft werkzaam als universitair hoofddocent aan de Vrije Universiteit Amsterdam (VU). Sinds 2010 is hij hoofd van de afdeling Communicatiewetenschap aan diezelfde universiteit.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid