Overslaan en naar de inhoud gaan

PepsiCo introduceert Mountain Dew

PepsiCo introduceert frisdrankmerk Mountain Dew in Nederland. Mountain Dew positioneert zich als frisdrank voor grensverleggende jongeren…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mountain Dew is een van de grootste frisdrank merken in de Verenigde Staten en neemt een vierde plek in op de lijst van bekendste frisdranken ter wereld.

related partner content for mobile comes here

Mountain Dew richt zich primair op een mannelijke doelgroep tussen de 16 en 24 jaar. In het buitenland lieert Mountain Dew zich aan action sports, muziek en street art. Ook in Nederland staan er dit jaar promoties rondom skateboard events in de planning. Met de slogan “Do the Dew!” wil het merk jongeren stimuleren hun passie om te zetten in actie.

Mountain Dew is vanaf nu landelijk verkrijgbaar in supermarkten en ‘on the go’. De frisdrank heeft een citrussmaak en wordt verkocht in neongroene flesjes van 0,5l.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in