PepsiCo introduceert Mountain Dew
PepsiCo introduceert frisdrankmerk Mountain Dew in Nederland. Mountain Dew positioneert zich als frisdrank voor grensverleggende jongeren…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Mountain Dew is een van de grootste frisdrank merken in de Verenigde Staten en neemt een vierde plek in op de lijst van bekendste frisdranken ter wereld.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Mountain Dew richt zich primair op een mannelijke doelgroep tussen de 16 en 24 jaar. In het buitenland lieert Mountain Dew zich aan action sports, muziek en street art. Ook in Nederland staan er dit jaar promoties rondom skateboard events in de planning. Met de slogan “Do the Dew!” wil het merk jongeren stimuleren hun passie om te zetten in actie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMountain Dew is vanaf nu landelijk verkrijgbaar in supermarkten en ‘on the go’. De frisdrank heeft een citrussmaak en wordt verkocht in neongroene flesjes van 0,5l.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid