Overname G+J Media Nederland door Hearst Netherlands afgerond


Hearst Netherlands heeft het belang in G+J Media Nederland definitief en volledig overgenomen, zoals in oktober bekend werd.
Naast de huidige titels van Hearst Netherlands ELLE, Cosmopolitan, Harper’s BAZAAR, Esquire, Quote, Men’s & Women’s Health kan de uitgever van 'high-end-titels' Vogue, JAN, Glamour, Quest, National Geographic, Designer Vintage en G+J’s Custom Content tak aan haar portfolio toevoegen.
Het managementteam zal er als volgt uit zien:
- Luc van Os, CEO
- Erik de Bruin, CFO
- Marscha Krouwel, Publishing Group Director Women Brands
- Remy Kluizenaar, Publishing Group Director Men / Popular Science Brands
- Rachel Gomez, Commercial Director
- Remmert Bolderman, CTO
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet bedrijf verhuist op termijn naar één vestiging in (of rond) Amsterdam. Per direct wordt de naam Hearst Netherlands gevoerd.
Beeld: Vogue (afkomstig van https://www.genj.nl/vogue)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid