Overslaan en naar de inhoud gaan

Overname G+J Media Nederland door Hearst Netherlands afgerond

Hiermee worden onder meer de titels Vogue, JAN en Glamour definitief aan het portfolio van Hearst Netherlands toegevoegd.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hearst Netherlands heeft het belang in G+J Media Nederland definitief en volledig overgenomen, zoals in oktober bekend werd.

Naast de huidige titels van Hearst Netherlands ELLE, Cosmopolitan, Harper’s BAZAAR, Esquire, Quote, Men’s & Women’s Health kan de uitgever van 'high-end-titels' Vogue, JAN, Glamour, Quest, National Geographic, Designer Vintage en G+J’s Custom Content tak aan haar portfolio toevoegen.

related partner content for mobile comes here

Het managementteam zal er als volgt uit zien:
- Luc van Os, CEO
- Erik de Bruin, CFO
- Marscha Krouwel, Publishing Group Director Women Brands
- Remy Kluizenaar, Publishing Group Director Men / Popular Science Brands
- Rachel Gomez, Commercial Director
- Remmert Bolderman, CTO

Het bedrijf verhuist op termijn naar één vestiging in (of rond) Amsterdam. Per direct wordt de naam Hearst Netherlands gevoerd.

Beeld: Vogue (afkomstig van https://www.genj.nl/vogue)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in