Overslaan en naar de inhoud gaan

Oranje-formule C1000 slaat aan

De C1000-winkels hebben het in de eerste drie kwartalen van dit jaar goed gedaan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit was vooral te danken aan de invoering van de C1000 Oranje-formule, zoals het ombouwen van de broodafdelingen tot bakkerijafdelingen. Dat heeft moederbedrijf Schuitema bekendgemaakt.

related partner content for mobile comes here

De gemiddelde weekomzet per winkel lag 5,8 procent hoger dan in de eerste drie kwartalen van 2007. De detailhandelsomzet steeg met 1 procent naar bijna 3,2 miljard euro. De omzet van moederbedrijf Schuitema bleef vrijwel stabiel op 2,5 miljard euro.

Inmiddels is een op de vier C1000-winkels ingericht volgens het nieuwe C1000 Oranje-concept, waarmee in 2006 een begin werd gemaakt. Behalve dat het rood-witte logo verandert in oranje-wit, liggen de veranderingen vooral in sfeer, zoals meer zicht tussen de schappen. Het is de eerste keer dat Schuitema de effecten ervan op de verkopen bij de C-1000 winkels bekendmaakt (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in