Oranje-formule C1000 slaat aan
Dit was vooral te danken aan de invoering van de C1000 Oranje-formule, zoals het ombouwen van de broodafdelingen tot bakkerijafdelingen. Dat heeft moederbedrijf Schuitema bekendgemaakt.
De gemiddelde weekomzet per winkel lag 5,8 procent hoger dan in de eerste drie kwartalen van 2007. De detailhandelsomzet steeg met 1 procent naar bijna 3,2 miljard euro. De omzet van moederbedrijf Schuitema bleef vrijwel stabiel op 2,5 miljard euro.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisInmiddels is een op de vier C1000-winkels ingericht volgens het nieuwe C1000 Oranje-concept, waarmee in 2006 een begin werd gemaakt. Behalve dat het rood-witte logo verandert in oranje-wit, liggen de veranderingen vooral in sfeer, zoals meer zicht tussen de schappen. Het is de eerste keer dat Schuitema de effecten ervan op de verkopen bij de C-1000 winkels bekendmaakt (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid