Ook h-a-hbladen in Adventure Platform
Het digitale platform Ad\venture heeft huis-aan-huisbladen toegevoegd aan zijn service.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ad\venture heeft als doel efficiency en kwaliteit in het mediaordering- en factureringsproces te verhogen. Ad\venture begon met de standaardisatie voor de nationale en regionale dagbladen, daar zijn nu dus de lokale media aan toegevoegd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Bij de start van het nieuwe landelijke verkooploket voor lokale media (LMP) wordt aangegeven dat dit een loket zal zijn met als uitgangsprincipe ‘gemak dient de mens’ en ‘één order = één rekening’. LMP denkt dat door een samenwerking met Ad\venture te bereiken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe LMP maakt per direct gebruikt van de bijhorende Ad\venture infrastructuur. De aangesloten mediabureaus kunnen onmiddellijk met de LMP communiceren over orders, facturen en meer.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid