
Het doel van de campagne is het verbeteren van het imago van niet-rokende jongeren en het neerzetten van niet roken als sociale norm. Daarmee moet de campagne bijdragen aan het verminderen van het aantal rokende jongeren.
Stivoro-directeur Trudy Prins: "De meeste jongeren weten zo langzamerhand wel dat roken ongezond is. Roken heeft echter nog steeds een bepaald ‘stoer’ imago onder jongeren. Door te laten zien dat niet rokers net zo stoer en populair zijn, wordt de keuze om niet te roken steeds makkelijker."
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftDe campagne moet vier à vijf jaar gaan lopen en is ontwikkeld in nauwe samenwerking met het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS). De basis bestaat uit vijf verschillende tv-spots. Daarnaast zullen in de loop van de campagneperiodes ook schoolcards, internet, print en evenementen worden ingezet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee