Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe creative director TMP Worldwide

Lisette van Elst (32) is per 8 maart in dienst getreden bij TMP Worldwide als creative director.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De rol van creative director is opnieuw ingevuld binnen TMP Worldwide om de verbreding van arbeidscommunicatie en interne communicatie naar corporate en publiekscommunicatie verder vorm te geven.

related partner content for mobile comes here

Voor haar overstap naar TMPW was Lisette als art director werkzaam bij McCann Erickson, Bates Europe Barcelona en FCB Frankfurt. Zij werkte hier op verschillende new business projecten en ‘trough the line’ communicatie voor merken als Coca Cola, Bacardi-Martini, Seat en Samsung.

Het managementteam bestaat nu uit managing & strategy director Marcel van der Haas, client service director Edwin Kelhout en Lisette van Elst.

Van der Haas wil naast de bekendmaking van de benoeming ook de spectaculaire daling in de Adformatie bureauranglijst van vorige week toelichten. TMP Worldwide had een daling van 94 procent in bbi in 2003. In 2002 was dit nog 33 miljoen, vorig jaar nog 2 miljoen. Van der Haas: ‘In 2002 werden door het voormalige management de cijfers van TMP Worldwide opgeteld met de cijfers van Monsterboard.nl, TMP e-Resourcing en TMP Executive Search (de twee laatste bureaus zijn nu opgegaan in de Hudson Highland Group). In 2003 zijn door ons alleen de cijfers opgenomen voor TMP Worldwide en niet opgeteld voor de hele (deels voormalige) groep.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in