Nieuwe creative director TMP Worldwide


De rol van creative director is opnieuw ingevuld binnen TMP Worldwide om de verbreding van arbeidscommunicatie en interne communicatie naar corporate en publiekscommunicatie verder vorm te geven.
Voor haar overstap naar TMPW was Lisette als art director werkzaam bij McCann Erickson, Bates Europe Barcelona en FCB Frankfurt. Zij werkte hier op verschillende new business projecten en ‘trough the line’ communicatie voor merken als Coca Cola, Bacardi-Martini, Seat en Samsung.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet managementteam bestaat nu uit managing & strategy director Marcel van der Haas, client service director Edwin Kelhout en Lisette van Elst.
Van der Haas wil naast de bekendmaking van de benoeming ook de spectaculaire daling in de Adformatie bureauranglijst van vorige week toelichten. TMP Worldwide had een daling van 94 procent in bbi in 2003. In 2002 was dit nog 33 miljoen, vorig jaar nog 2 miljoen. Van der Haas: ‘In 2002 werden door het voormalige management de cijfers van TMP Worldwide opgeteld met de cijfers van Monsterboard.nl, TMP e-Resourcing en TMP Executive Search (de twee laatste bureaus zijn nu opgegaan in de Hudson Highland Group). In 2003 zijn door ons alleen de cijfers opgenomen voor TMP Worldwide en niet opgeteld voor de hele (deels voormalige) groep.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid