Nieuwe campagne voor Stichting Ambulance Wens Nederland


Ditmaal geen campagne om geld in te zamelen, maar een campagne die oproept om je aan te melden als je terminaal ziek bent of als je iemand in je omgeving hebt die dat is. Doel: vergroting van de naamsbekendheid, zodat geen laatste wensen onvervuld hoeven te blijven.
Stichting Wensen Rijders, de nieuwe naam van Stichting Ambulance Wens Nederland, vervult met 190 vrijwilligers wensen van terminale patiënten. ‘Nog één keer naar het strand, nog één keer naar het huwelijk van mijn dochter, nog één keer naar mijn ouderlijk huis of nog één keer een biertje in mijn stamkroeg… voordat ik overlijd.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEnkele partijen die belangeloos hebben bijdragen aan deze campagne: Oscar Seijkens (fotografie), Cadenas (drukwerk), CBS Outdoor, Cake Film (tv-commercial) en Ster.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid