Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne voor Stichting Ambulance Wens Nederland

Reclamebureau 0to9 heeft voor Stichting Ambulance Wens Nederland belangeloos een nieuwe naam, een aangepaste corporate identity en een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ditmaal geen om geld in te zamelen, maar een campagne die oproept om je aan te melden als je terminaal ziek bent of als je iemand in je omgeving hebt die dat is. Doel: vergroting van de naamsbekendheid, zodat geen laatste wensen onvervuld hoeven te blijven.

related partner content for mobile comes here

, de nieuwe naam van Stichting Ambulance Wens Nederland, vervult met 190 vrijwilligers wensen van terminale patiënten. ‘Nog één keer naar het strand, nog één keer naar het huwelijk van mijn dochter, nog één keer naar mijn ouderlijk huis of nog één keer een biertje in mijn stamkroeg… voordat ik overlijd.’

Enkele partijen die belangeloos hebben bijdragen aan deze campagne: Oscar Seijkens (fotografie), Cadenas (drukwerk), CBS Outdoor, Cake Film (tv-commercial) en Ster.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in