Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw bureau crisiscommunicatie voor corporaties

Een nieuw bureau: Nyna Blue, specialist in crisiscommunicatie voor woningcorporaties.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is een samenwerking tussen Nyna Communicatie en Blue Note Communicatie. Oprichters van Nyna Blue zijn de communicatieadviseurs Diana Coolegem, Moniek van de Wiel, Suzan Snels en Stephan Hoek. Ze hebben allen ervaring in de corporatiebranche.

related partner content for mobile comes here

Ze zijn het nieuwe bureau gestart vanwege het toenemend aantal crises en bijna-crises in de corporatiesector. Corporaties staan landelijk in een negatief daglicht en zijn extra kwetsbaar omdat ze voortdurend maatschappelijke verantwoording af moet leggen, zeggen ze. ‘Een corporatie is een glazen huis waar, terecht, een grote schijnwerper op is gericht”, aldus Coolegem.

Van de Wiel: ‘Nyna Blue beschouwt alles wat de continuïteit van corporaties bedreigt of wat reputatieschade kan opleveren als een potentiële crisis. Denk aan fraude, bestuurscrises en calamiteiten als een brand maar ook aan conflicten met huurders.”

Het nieuwe bureau biedt belangstellenden ter kennismaking een gratis Workshop Crisiscommunicatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in