Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse activiteiten TMG onder een naam

De Telegraaf Media Groep (TMG) gaat de Nederlandse uitgeefactiviteiten onder de naam Telegraaf Media Nederland scharen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Doel is om TMG transparant en duidelijk op de kaart te zetten, nationaal en internationaal.
TMG bundelt hiermee onder meer De Telegraaf, HDC Media en Holland Combinatie. Rob Eijkelenkamp leidt Telegraaf Media Nederland. Hij is nu nog verantwoordelijk voor het integreren van alle uitgeefactiviteiten in de groep. Wanneer de overgang afgerond is, is niet bekend.

related partner content for mobile comes here

TMG gaat verder het beeldmerk van het bedrijf over alle TMG-bedrijven uitrollen. Consumentenmerken als De Telegraaf blijven bestaan, maar ze krijgen wel een TMG-stempel.
'Het merk TMG vormt een cruciale en bindende factor voor onder andere de financiële, arbeids- en internationale markt en voor de b-to-b markt bij onderliggende merken', zo meldt het concern.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in