ClearSense en Optimost in Multi Variate Testing
ClearSense, een onderdeel van advertentie concern Truvo (voorheen World Directories), gaat een strategische alliantie aan met het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Met de overeenkomst combineren de partijen de marktdekking van ClearSense en de software van Optimost om bedrijven in met name de Benelux de mogelijkheid te bieden hun online conversies te doen toenemen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De technologie van het Amerikaanse bedrijf optimaliseert de testpagina automatisch door combinaties van de verschillende variabelen in tekst, aanbiedingen, layouts of structuren in de site in te zetten. In het tonen van de verschillende testpagina’s kan rekening worden gehouden met het tijdstip van bezoek, de herkomst van de nieuwe of terugkerende bezoekers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn de Benelux is ClearSense exclusief partner in het aanbieden van de techniek van Optimost.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid