Overslaan en naar de inhoud gaan

ClearSense en Optimost in Multi Variate Testing

ClearSense, een onderdeel van advertentie concern Truvo (voorheen World Directories), gaat een strategische alliantie aan met het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de overeenkomst combineren de partijen de marktdekking van ClearSense en de software van Optimost om bedrijven in met name de Benelux de mogelijkheid te bieden hun online conversies te doen toenemen.

related partner content for mobile comes here

De technologie van het Amerikaanse bedrijf optimaliseert de testpagina automatisch door combinaties van de verschillende variabelen in tekst, aanbiedingen, layouts of structuren in de site in te zetten. In het tonen van de verschillende testpagina’s kan rekening worden gehouden met het tijdstip van bezoek, de herkomst van de nieuwe of terugkerende bezoekers.

In de Benelux is ClearSense exclusief partner in het aanbieden van de techniek van Optimost.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in