Overslaan en naar de inhoud gaan

Grolsch Llowlog-polsbandjes voor festivalgangers

Grolsch wil tijdens het Lowlands-festival op 17 tot 19 augustus niet alleen fysiek aanwezig zijn. De sponsor geeft daarom aan 2.000…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bezoekers krijgen een Llowlog-polsbandje, dat is voorzien van een RFID-chip. Zodra de drager contact zoekt met een van de vijf aanwezige camerateams, wordt er gefilmd. Zo worden van 2.000 mensen gedurende het gehele festival snapshots genomen die uiteindelijk worden samengevoegd tot twee à drie minuten durende festivalfilmpjes.

related partner content for mobile comes here

De filmpjes worden al tijdens Lowlands naar de persoonlijke Llowlife-accounts gestuurd. Vanuit deze Hyves-achtige accounts kunnen de filmpjes verder worden verspreid naar bijvoorbeeld thuisblijvers. Een sneak preview van een aantal opgenomen ‘takes’ is tijdens het festival al te bekijken. Op het Lowlands-festivalterrein kunnen de polsbandjes namelijk worden gescand en de filmpjes alvast worden bekeken op een groot LED-scherm.

Hoofd sponsoring en evenementen Joost Smit van Grolsch: ‘De Grolsch Llowlog onderstreept het dynamische en eigentijdse van het merk Grolsch, dat al jaren actief is op het gebied van muziek. Grolsch geeft met de Grolsch LLowlogs een compleet nieuwe invulling aan festivalbeleving.’

Om kans te maken op een van de gratis 2.000 persoonlijke videoweblogs moeten Lowlands-bezoekers voor 8 augustus een Llowlife-profiel aangemaakt hebben op de muziekportal: of en de minst originele reden opgeven waarom juist zij een festivalfilm moeten kunnen maken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in