Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse nominaties bij M&M Awards

Media & Marketing Europe heeft de genomineerden voor de M&M Awards bekendgemaakt, de reclame- en mediaprijzen die in september in Londen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de categorie Best Corporate Campaign is de campagne voor het Rode Kruis, 'Serious Request' van Initiative Netherlands/Y&R Not Just Film genomineerd. In Best Youth Campaign Orange, 'Prepaid Music' van Initiative Netherlands en Publicis. Initiative is voor die campagne nog eens op de shortlist beland in de categorie Best Use of Branded Content.

related partner content for mobile comes here

In de categorie Best Luxury Goods/Fashion Campaign zijn voor de Adidas, +10 campagne Carat en KD Amsterdam genomineerd. Ook Canon (Canon PowerShot, 'This is the place for a PowerShot') van Mediaedge:cia, Cayenne/Media Mountain is genomineerd: In de categorie Best Out of Home Campaign en in Best Contribution to an International Campaign.

Op 13 september worden de winnaars bekend. Zie ook .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in