Interactief concept 'Try Now' in tv-campagne
‘Try Now’ maakt de tv-campagne van 'Colour Catcher' interactief. Door het woord 'DOEKJE' te sms'en naar nummer 4411 of hun gegevens achter te laten op de site Gratisdoekje ontvangt de aanvrager een gratis exemplaar van het product.
De 'Colour Catcher' is een doekje van producent Citin dat voorkomt dat kleuren in de was doorlopen. 'Try Now' is door TNT Post speciaal voor Citin afgeleid van het interactieve concept 'Send Me Now'.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDat biedt doelgroepen van een klant de mogelijkheid via sms, internet of de afstandsbediening van de digitale tv een brochure, sample, gadget of kortingsbon aan te vragen.
Eerder zond TNT Post al op vergelijkbare manier koffiepads van Senseo aan belangstellenden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid