Overslaan en naar de inhoud gaan

Interactief concept 'Try Now' in tv-campagne

Consumenten kunnen vanaf begin augustus in de tv-commercial van het product 'Colour Catcher' voor het eerst kennis maken met een nieuw…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Try Now’ maakt de tv-campagne van 'Colour Catcher' interactief. Door het woord 'DOEKJE' te sms'en naar nummer 4411 of hun gegevens achter te laten op de site ontvangt de aanvrager een gratis exemplaar van het product.

related partner content for mobile comes here

De 'Colour Catcher' is een doekje van producent Citin dat voorkomt dat kleuren in de was doorlopen. 'Try Now' is door TNT Post speciaal voor Citin afgeleid van het interactieve concept 'Send Me Now'.

Dat biedt doelgroepen van een klant de mogelijkheid via sms, internet of de afstandsbediening van de digitale tv een brochure, sample, gadget of kortingsbon aan te vragen.

Eerder zond TNT Post al op vergelijkbare manier koffiepads van Senseo aan belangstellenden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in