Overslaan en naar de inhoud gaan

N=5 introduceert Wahts underwear

N=5 heeft geholpen met het ontwikkelden van de merkstrategie van Wahts the underwear makers, een nieuw merk dat vandaag tijdens Bread &…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

N=5 heeft geholpen met het ontwikkelden van de merkstrategie van , een nieuw merk dat vandaag tijdens Bread & Butter in Berlijn wordt gelanceerd.

related partner content for mobile comes here

Tijdens de modebeurs wordt Wahts bij retailers en de pers geïntroduceerd. Van 10 tot en met 24 juli loopt een outdoorcampagne op consumenten gericht. Marc Oosterhout van N=5 was nauw betrokken bij de merkstrategie van Wahts. Peter Hebbing ontwikkelde het creatieve concept en de campagne werd gefotografeerd door Gaby Hingst.

Wahts is voortgekomen uit de gedachte dat mannen nog altijd weinig aandacht aan ondergoed besteden. Het merk richt zich op mannen die op zoek zijn naar kwaliteit met als merkmissie: 'Iedere man is een personality.' Wahts introduceert vier collecties: Denim, Sport, Tailored en Casual, aanvankelijk verkrijgbaar via de webshop.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in