N=5 introduceert Wahts underwear
N=5 heeft geholpen met het ontwikkelden van de merkstrategie van Wahts the underwear makers, een nieuw merk dat vandaag tijdens Bread & Butter in Berlijn wordt gelanceerd.
Tijdens de modebeurs wordt Wahts bij retailers en de pers geïntroduceerd. Van 10 tot en met 24 juli loopt een outdoorcampagne op consumenten gericht. Marc Oosterhout van N=5 was nauw betrokken bij de merkstrategie van Wahts. Peter Hebbing ontwikkelde het creatieve concept en de campagne werd gefotografeerd door Gaby Hingst.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaWahts is voortgekomen uit de gedachte dat mannen nog altijd weinig aandacht aan ondergoed besteden. Het merk richt zich op mannen die op zoek zijn naar kwaliteit met als merkmissie: 'Iedere man is een personality.' Wahts introduceert vier collecties: Denim, Sport, Tailored en Casual, aanvankelijk verkrijgbaar via de webshop.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid