MTV ontwikkelt augmented reality game voor Nivea for Men


De gebruikers speelt dus de hoofdrol in zijn eigen game. De speler kijkt via de webcam in een spiegel. Daar gebeuren onverwachtse dingen. Door het bewegen met je hoofd moet je elementen raken of juist ontwijken. De hoogst scorende spelers maken kans op een reis naar Argentinië. Daarnaast worden er elke week 100 Nivea for Men Freeze pakketten weggegeven. Tijdens de game worden snapshots gemaakt die gedeeld kunnen worden op sociale netwerken.
Voor de campagne zijn speciale banners gemaakt en om het geheel aan te jagen wordt er een speciale commercial uitgezonden op MTV. Daarnaast is er een Hyves widget ontwikkeld en is er tijdens Valtifest een report opgenomen, dat vanaf 14 september op MTV wordt uitgezonden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe game kan gespeeld worden op mtv.nl/niveafreeze. De actie loopt tot en met 29 oktober 2010.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid