Overslaan en naar de inhoud gaan

Magneten voor De PersoneelZaak en Koninklijke Luchtmacht

SJP Jaarprijzen Personeelscommunicatie reikte op de avond van 1 juni jl. twee Gouden, drie Zilveren en zes Magneten uit. Het was de 20e…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury van de SJP nomineerde eind april 21 uitingen en campagnes en in totaal werden 11 nominaties daadwerkelijk bekroond. In totaal vielen er twee Gouden, drie Zilveren Magneten en zes Magneten, plus twee deelbekroningen voor art en copy. De Gouden Magneten zijn uitgereikt aan De PersoneelZaak en zijn klanten KPMG (geïntegreerde campagnes/Accountancygame) en Ministerie van OC&W (print/Je zal maar in het onderwijs werken). Juryvoorzitter Ron Meijer noemde de laatste "zonder meer de beste tekst van het jaar; schande dat deze niet ook de copyprijs bij ADCN heeft gekregen".

related partner content for mobile comes here

Daarnaast reikte de jury ook Magneten uit voor het SJP-Intermediair/PW Employer Brand 2005, de SJP/VEA Actie Jong Talent en de SJP/PCM Dagbladen Publieksprijs. In de categorieën Radiocommercials, Buitenreclame, Interactieve media webvertising en Below-the-line interne communicatie waren dit jaar geen nominaties.

De SJP-Intermediair/PW Employer Brand 2005 werd gewonnen door de Koninklijke Luchtmacht. De zes genomineerden waren: Ministerie van Economische Zaken, Ernst & Young, Heineken, ABN Amro, Belastingdienst/Centrum voor ICT, Koninklijke Luchtmacht. Lezers van IntermediairPW, vakblad voor personeelsmanagement, hebben via de site kunnen meestemmen. Op basis hiervan zijn drie finalisten geselecteerd, namelijk: Ministerie van Economische Zaken, Heineken en Koninklijke Luchtmacht. Juryvoorzitter Jan Bouts gaf een toelichting op de genomineerden. Frans Klaassen (adjunct uitgever arbeidsmarkt) reikte de prijs uit.

Bij de SJP/VEA Actie Jong Talent kregen studenten van verschillende Hogescholen en Academies in Nederland dit jaar de opdracht een campagne te maken voor het werven van forensisch onderzoekers voor het Nederlands Forensisch Instituut. De actie is uitgevoerd in nauwe samenwerking met het NFI. Uit alle inzendingen koos de vakjury vijf eervolle vermeldingen, waarvan er drie omgezet werden in een bekroning. De winnaars waren afkomstig van de School voor Commerciële Communicatie in Amsterdam en de Willem de Kooning Academie in Rotterdam.

Nieuw dit jaar is de SJP-PCM Dagbladen Publieksprijs, een award voor de beste printadvertentie van 2004. Het publiek heeft via internet massaal gestemd op Campina: Kun jij deze dame de Russische markt laten veroveren? Het scorende bureau is TMP Worldwide.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in