Overslaan en naar de inhoud gaan

Lipton Ice Tea stopt sponsoring beachvolleybal

Lipton Ice Tea (Unilever Bestfoods) heeft besloten na zeven jaar te stoppen als hoofdsponsor van het Lipton Ice Tea Beach Volleyball…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf 1998 tot en met 2004 was Lipton Ice Tea (Unilever Bestfoods) hoofdsponsor. Het merk wil ‘een nieuwe stap te nemen in haar merkondersteuning’. Manon Schraa, Brand Activiation Manager Lipton Ice Tea: ‘Wij zijn zeer tevreden geweest over onze participatie. Het toernooi sluit naadloos aan bij waar het merk voor staat en hoe de consument ons op dit moment ziet. Maar om als merk te blijven groeien, dienen we een volgende stap te zetten in onze merkondersteuning en gaan we op zoek naar nieuwe activiteiten, die onderstrepen waar we met het merk naar toe gaan.’

related partner content for mobile comes here

Het Beach Volleyball Circuit is uitgegroeid tot het grootste beach volleyball toernooi van Europa met meer dan 50.000 deelnemers en 500.000 bezoekers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in