Lingeriemerk maakt censuur-app


Door middel van een mobiele applicatie, genaamd Obscura, kun je vanaf vandaag zelfcensuur toe passen op je (sensuele) foto’s, alvorens ze op Facebook te plaatsen.
Met de censuur-app kan het lingeriemerk dus via een omweg onbevreesd promotie plegen. Tegelijk is het een zachte aanklacht tegen de Amerikaanse preutsheid, aldus Murielle Scherre, de Madame achter La Fille d’O.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe gratis app is ontwikkeld door Famous. Foto’s kunnen bewerkt worden door het plaatsen van sterretjes, zwarte balken of censuurblokjes. Hoe ver je gaat in het censureren bepaal je zelf. Door het toevoegen van één balkje op de juiste plaats kan een doodgewone situatie omgetoverd worden tot een genant moment. Want uiteindelijk speelt seksualiteit zich toch vooral tussen de oren af, aldus Scherre.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid