LIAA-uitreiking gaat niet door
Het evenement rond de London International Advertising Awards (LIAA) gaat niet door. Het festival zou op 12 november voor de zestiende…
Het Britse reclamefestival wil geen evenement houden waarbij het voor ‘een groot deel van de creatieve talenten van de wereld’ onmogelijk is samen te komen. Wel zullen alle winnaars en finalisten gewoon hun prijs krijgen. LIAA had dit jaar 18.580 inzendingen uit 74 landen. Voor Nederland zijn genomineerd: Benjamens van Doorn ‒ Euro RSCG met Pearle en Philips (tv/cinema), Two’s Company EURO RSCG ‘Wine Label’ (print), TBWA/e-Company Van Gogh Museum (interactive), Artmiks, Heineken Longneck (interactive) en Aganecy.com, Adidas Be Better (interactive).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid