Overslaan en naar de inhoud gaan

Lévy: crisis reclamebranche voorbij

Publicis Groupe presenteerde gisteren uitstekende cijfers over het vierde kwartaal van 2010. Topman Maurice Lévy spreekt van 'het einde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Franse reclameholding meldt een organische groei in het vierde kwartaal van 12,5 pct en een inkomen van 5 miljard euro. Er was een winst van 35 procent naar 551 miljoen euro.

related partner content for mobile comes here

Lévy feliciteerde de mensen binnen het concern en sprak van 'uitmuntende' resultaten. 'Deze resultaten laten zien dat het einde van de impact van de wereldwijde financiële crisis ten einde is. Groupe is hier sterker uitgekomen. Onze financiële situatie is uitstekende en dat geeft ons de kans in alle rust naar de toekomst te kijken.'

De topman meldde verder dat er als het om investeringen gaat, gekeken wordt naar twee pijlers: digitaal en de nieuwe economieën. 'Daar moeten we onze aanwezigheid sneller vergroten.'

Bron: Campaign.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in