Overslaan en naar de inhoud gaan

KesselsKramer wint Volkskrant-pitch

Na een maandenlange oriëntatie, gevolgd door een pitch onder vijf bureaus, heeft de Volkskrant gekozen voor KesselsKramer.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na een uitgebreide oriëntatieperiode waarin gesproken werd met een groot aantal bureaus, werd een competitie uitgeschreven onder Selmore, Publicis, Nothing, N=5 en KesselsKramer.
In de laatste fase ging het naar verluidt tussen N=5 en KesselKramer.

related partner content for mobile comes here

Marketing Manager Christian Ambachtsheer van de Volkskrant wil echter geen namen noemen en gaat niet in op vragen over het verloop van de achterliggende zoektocht.
Hij zegt alleen: ‘We hebben een zeer plezierige pitch met KesselsKramer doorlopen, waarbij een goede voorbereiding en een goede uitwerking van een aansprekend idee tot dit resultaat hebben geleid. We denken een goede fit met ons merk gevonden te hebben en kijken er erg naar uit om een succesvolle samenwerking met KesselsKramer op te bouwen.’

Engin Celikbas, managing director/partner KesselsKramer: ‘De Volkskrant is een iconisch mediamerk waar we ons met alle liefde voor willen inzetten, temeer omdat velen van ons ook trouwe lezers en fans zijn. Hiernaast biedt de Volkskrant ons de kans om samen met hen te bouwen aan een communicatiebeleid dat onderscheidend en effectief zal zijn in een hele competitieve en veranderlijke markt. Bovendien geeft het ons als bureau de kans om ons met hopelijk goed werk te profileren in Nederland.’

De afgelopen jaren werkte de Volkskrant niet vast met één reclamebureau samen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in