KesselsKramer wint Volkskrant-pitch


Na een uitgebreide oriëntatieperiode waarin gesproken werd met een groot aantal bureaus, werd een competitie uitgeschreven onder Selmore, Publicis, Nothing, N=5 en KesselsKramer.
In de laatste fase ging het naar verluidt tussen N=5 en KesselKramer.
Marketing Manager Christian Ambachtsheer van de Volkskrant wil echter geen namen noemen en gaat niet in op vragen over het verloop van de achterliggende zoektocht.
Hij zegt alleen: ‘We hebben een zeer plezierige pitch met KesselsKramer doorlopen, waarbij een goede voorbereiding en een goede uitwerking van een aansprekend idee tot dit resultaat hebben geleid. We denken een goede fit met ons merk gevonden te hebben en kijken er erg naar uit om een succesvolle samenwerking met KesselsKramer op te bouwen.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEngin Celikbas, managing director/partner KesselsKramer: ‘De Volkskrant is een iconisch mediamerk waar we ons met alle liefde voor willen inzetten, temeer omdat velen van ons ook trouwe lezers en fans zijn. Hiernaast biedt de Volkskrant ons de kans om samen met hen te bouwen aan een communicatiebeleid dat onderscheidend en effectief zal zijn in een hele competitieve en veranderlijke markt. Bovendien geeft het ons als bureau de kans om ons met hopelijk goed werk te profileren in Nederland.’
De afgelopen jaren werkte de Volkskrant niet vast met één reclamebureau samen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid