Radio 538 wordt 538


Radio 538 is tegenwoordig actief op radio, tv, events en online, waardoor de vlag de lading niet meer dekt. Daarom is gekozen per 3 september 538 voor alle activiteiten te gebruiken. De nieuwe vormgeving is ontwikkeld door de Britse audio imaging studio Wise Buddah.
BSUR ontwikkelde een nieuwe campagne. 538 neemt afscheid van 'Turn me on' en heeft als nieuwe pay-off 'Are you in?'. De stereoheads, die de hoofdrol spelen in campagne, blijven. Vanaf september gaat een campagne los rondom ‘Hierrr met je rekening’. De Stereoheads
betalen de wildste en meest bizarre rekeningen van luisteraars. Van tatoeages tot parkeerboetes.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
CREDITS
Klant: Radio 538
Verantwoordelijk bij klant: Jan-Willem Brüggenwirth, Caroline Broeder, Cleo Zijlstra
Bureau: BSUR Agency
Concept: Janna Stolp, Simon van Gorkum
Creative supervisor: Remy Kurpershoek
Strategie: Marieke Dekker
Account: Niels Spaans, Eline de Roo
Traffic/ Artbuy: Judith Kampman
Audio: Radio 538
Productiemaatschappij: Big Shots
Regisseur: Elian Wils
Fotografie: Jeroen Hofman
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid