Overslaan en naar de inhoud gaan

Radio 538 wordt 538

Radio 538 verandert de naam in 538 en wisselt zijn pay-off 'Turn me on' in voor 'Are you in?'. BSUR ontwikkelde de nieuwe campagne, Wise…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Radio 538 is tegenwoordig actief op radio, tv, events en online, waardoor de vlag de lading niet meer dekt. Daarom is gekozen per 3 september 538 voor alle activiteiten te gebruiken. De nieuwe vormgeving is ontwikkeld door de Britse audio imaging studio Wise Buddah.

related partner content for mobile comes here

BSUR ontwikkelde een nieuwe campagne. 538 neemt afscheid van 'Turn me on' en heeft als nieuwe pay-off 'Are you in?'. De stereoheads, die de hoofdrol spelen in campagne, blijven. Vanaf september gaat een campagne los rondom ‘Hierrr met je rekening’. De Stereoheads
betalen de wildste en meest bizarre rekeningen van luisteraars. Van tatoeages tot parkeerboetes.

CREDITS
Klant: Radio 538
Verantwoordelijk bij klant: Jan-Willem Brüggenwirth, Caroline Broeder, Cleo Zijlstra
Bureau: BSUR Agency
Concept: Janna Stolp, Simon van Gorkum
Creative supervisor: Remy Kurpershoek
Strategie: Marieke Dekker
Account: Niels Spaans, Eline de Roo
Traffic/ Artbuy: Judith Kampman
Audio: Radio 538
Productiemaatschappij: Big Shots
Regisseur: Elian Wils
Fotografie: Jeroen Hofman

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in