Overslaan en naar de inhoud gaan

Social media voor B2B

Het is niet zo moeilijk om voorbeelden te vinden van grote merken die social media inzetten gericht op consumenten, maar wat is nu de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

1. Social media en de zakelijke markt gaan uitstekend samen. Met een goede doelgroepafbakening kun je via social media meer gericht potentiële

klanten identificeren.

1. Zodra je potentiële klanten in het vizier hebt is het interessant om op een attente en relevante manier contact te leggen. Vanuit een

gemeenschappelijke interesse kun je makkelijker in gesprek komen.

2. Interesses van de klant achterhalen is een eerste stap naar klanten vasthouden. Want wanneer je weet wat mensen interesseert, kan de

salesafdeling hierop inspelen. Door te weten wat speelt bij klanten kun je via social media op regelmatige basis zichtbaar zijn.

Meer weten? voor de

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in