
ING wil naar eigen zeggen ‘op deze makkelijke en innovatieve manier (“social, local en mobile”) studenten helpen meer uit hun budget te halen’. En het is een manier voor nieuwe studenten een manier om bekend te raken met hun nieuwe studentenstad.
Via www.pecuniapakkers.nl kom je op een speciaal ontwikkelde mobiele site of de Facebook-app en kunnen studenten zien welke aanbiedingen en kortingen er op dat moment in de buurt zijn.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWDe aanbiedingen en kortingen zijn tot stand gekomen met behulp van 40 studenten die hun stad in zijn getrokken om de beste deals te regelen voor hun medestudenten. In de tien steden doen lokale bedrijven, maar ook landelijke ketens (zoals Bruna, Brainwash, Jeans Centre en Paradigit) mee. Op een ING Facebookpagina voor jongeren en studenten vinden studenten meer details over de deals.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee