Overslaan en naar de inhoud gaan

Kansen voor soepele webwinkels

In vergelijking tot vorig jaar is bijna de helft van de Europese consumenten van plan om voor kerst meer online te winkelen dan vorig jaar.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Performence specialist Riverbed liet OnePoll 2.700 Europeanen vragen naar hun winkelgedrag rond kerst. Hieruit blijkt onder meer dat consumenten in deze periode gemiddeld 42 minuten per dag online zijn om te shoppen. Volgens de onderzoekers is het belangrijk dat retailers klaar zijn voor de enorme toename van bezoekersaantallen. Van de respondenten geeft 61 procent aan een negatief beeld te krijgen van een organisatie wanneer de website traag is of niet goed werkt. Verder vindt 69 procent het niet prettig om betalingen te doen op een website die langzaam is of problemen heeft met het laden van pagina’s.

related partner content for mobile comes here

'Retailers kunnen voor onaangename verrassingen komen te staan door een groeiend aantal bezoekers op hun website tijdens de feestdagen', zegt Carl Bak, Regionaal Director Benelux bij Riverbed. ' Het is voor hen een uitdaging om klanten een goede website performance te bieden. Retailers moeten inspelen op de klantvraag en zorgen dat hun website snel, betrouwbaar en veilig is. Het maakt hierbij niet uit hoe dynamisch of verschillend hun klantactiviteiten zijn.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in