Overslaan en naar de inhoud gaan

Jeff Kling CCO Fallon

(US) Fallon heeft Jeff Kling benoemd tot chief creative officer. Hij volgt Darren Spiller op die het bureau drie maanden geleden verliet.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kling heeft prijswinnend werk gemaakt voor onder meer Nike, Miller High Life, Coca-Cola, Heineken en Honda. Zijn laatste aanstelling was bij Wieden+Kennedy Amsterdam, waar hij in 2010 .

related partner content for mobile comes here

Most Interesting Man
Jeff Kling heeft ook bij EuroRSCG New York gewerkt. Daar was hij de man achter The World's Most Interesting Man voor Dos Equis bier: een lang lopende campagne voor Mexicaans bier van de Cuauhtémoc Moctezuma brouwerij (eigendom van Heineken) met in de hoofdrol acteur Jonathan Goldsmith. Aan deze 'most interesting man' worden kwaliteiten toegeschreven als 'Cuba importeert sigaren ván hem' en 'als het regent, is het omdat hij aan iets verdrietigs denkt.' De campagne is met name online een groot succes.

Overigens verhuisde de senior brand manager van Heineken die verantwoordelijk was voor dezelfde campagne van Dos Equis, Paul Smailes, onlangs van de VS naar Amsterdam om daar digital manager Global voor Heineken te worden.

In een making-of verhaal over de succesvolle marketingcampagne van Dos Equis.

Compilatie Dos Equis campagne (Jeff Kling voor EuroRSCG New York)

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Nike Write the Future (Jeff Kling voor Wieden+Kennedy Amsterdam)

Zie meer werk van Jeff Kling

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in