Hoegaarden naar BBH
Het Belgische Interbrew heeft Bartle Bogle Hegarty (BBH) een derde merk toegewezen. Na Castlemaine en Boddingtons krijgt het Britse bureau…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
McCann-Erickson was het bureau van Hoegaarden. In maart vorig jaar won McCann een pitch voor dat merk. De Belgische bierbrouwer is momenteel bezig met een review van het internationale portfolio en wil het aantal bureaus waarmee gewerkt wordt verkleinen. Eerder deze maand won BBH in dat kader al twee bieraccounts: Castlemaine XXXX en Boddingtons brands. Ook heeft BBH Murphy’s in handen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Interbrew hoopt dat de samenwerking met BBH en Leo Burnett voor de lange termijn is. Het is volgens Brandrepublic de bedoeling dat nieuwe wereldwijde campagnes komen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSLowe werkt wereldwijd voor Stella Artois en blijft dat doen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid