Overslaan en naar de inhoud gaan

Artis-bus wint Vervoersreclame Award 2003

Vorige week heeft Viacom Outdoor de Vervoersreclame Award 2003 uitgereikt aan Artis.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de categorie Company Bus waren maar 1.904 van de 3.000 ingekomen
stemmen voor de Artis-bus. Daarmee heeft het publiek aangegeven deze het
beste te vinden.

related partner content for mobile comes here

Het publiek kon stemmen via een speciale website nadat een onafhankelijke
vakjury een aantal genomineerden had geselecteerd uit alle buscampagnes van
2003.

De jury vond met name de flexibele inzet van de achterruit,
bijvoorbeeld om de geboorte van een giraffe aan te kondigen, een optimale
benutting van de creatieve mogelijkheden van vervoersreclame.

Reclamebureau FHV/BBDO ontwikkelde het prijswinnende ontwerp voor de bus.

Het ontwerp maakt deel uit van een grotere reclamecampagne 'met de artis
jaarkaart maak je vrienden'. De campagne bestaat uit een serie afbeeldingen
waarin de band tussen kind en Artis-dier centraal staat. Het doel is
hiermee meer Artis-leden te werven, om zo de nodige vernieuwingen en
uitbreidingen in de historische dierentuin uit te kunnen blijven voeren.
De oranje Artis-bus blijft ook het komende jaar in de omgeving van
Amsterdam rijden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in