Overslaan en naar de inhoud gaan

Het huwelijk van Marketing & PR

Zoals in elke relatie hebben partners goede en slechte tijden. In het marketing landschap zijn Marketing (Communicatie) en PR met elkaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zijn Marketing en PR goed op elkaar afgestemd? Trekken zij gezamenlijk op? Zijn het losse disciplines of vallen zij onder dezelfde afdeling?

related partner content for mobile comes here

Mijn eigen beeld is dat het steeds beter gaat. Steeds vaker zie ik marketeers die bewust met PR als middel inzetten. Steeds vaker zie ik PR managers die hun communicatie afstemmen op de betaalde campagnes. Steeds vaker heb ik projecten waar zowel de marketeer als PR manager gezamelijk opereren.

Toch is de andere kant van de medaille dat PR vaak nog een restpost is. Toch zie je dat PR te vaak te laat in het proces wordt betrokken. Toch zie je ook nog dat PR activiteiten hele andere dingen communiceren dan de reguliere campagne.

Wat is het klimaat tussen Marketing en PR anno 2007? Typerend lijkt mij dat hier op Molblog PR geen eigen pijler heeft. Of kijken wij voor PR nieuws alleen naar ?Interesseert het marketeers? Is PR voldoende relevant voor Molblog?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in