Overslaan en naar de inhoud gaan

Wie heeft de beste reputatie?

Op 22 mei reikt prof. Cees van Riel weer de jaarlijkse Reputation Award uit voor – de naam zegt het al - de onderneming met de beste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 22 mei reikt prof. Cees van Riel weer de jaarlijkse Reputation Award uit voor – de naam zegt het al - de onderneming met de beste overall reputatie. De lijst wordt samengesteld op basis van vooronderzoek naar de meest zichtbare Nederlandse ondernemingen. Winnaar vorig jaar was Philips. Op twee: KLM. TNT, Uni-lever en Microsoft completeerden de top 5. Wie worden het dit jaar? Stel de enig juiste top 5 samen en maak kans op een jaarabonnement Communicatie. U kunt dit doen door eenvoudigweg gebruik te maken van de reactiemogelijkheid bij dit bericht. De genomineerden voor dit jaar zijn:

related partner content for mobile comes here

1. ABN Amro Bank
2. Achmea
3. AEGON
4. Ahold
5. Akzo Nobel
6. Aldi
7. Essent
8. Heineken
9. IKEA

10. ING Group
11. KLM
12. KPN
13. Laurus
14.Maxeda
15. Microsoft
16. NS
17. Nuon
18. Oxxio

19. Philips
20. Rabobank
21. Shell
22. Tele2-Versatel
23. TNT
24. Unilever
25. UPC

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in