Heineken naar Mindshare
Mindshare zal zich vanaf heden gaan richten op de mediastrategie voor komend jaar en zal per 1 januari 2012 ook media-inkoop en -planning verzorgen. Tot en met eind van dit jaar worden de lopende mediazaken uitgevoerd door de huidige mediapartner Kobalt.
Heineken's marketingdirecteur Hans Böhm: 'Het is natuurlijk altijd jammer om afscheid te nemen van een bureau waarmee je zo’n lange samenwerking hebt gehad. Kobalt heeft zich heel professioneel opgesteld en is ook tot aan de shortlist gekomen. Wij zijn er van overtuigd dat het media-account voor 2011 bij hen in uiterst kundige handen is en dat we op een goede manier afscheid van elkaar zullen nemen eind dit jaar.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaBöhm: 'Mindshare is een sterke partner met een gedegen track record. Ze hebben laten zien onze mensen en merken uitstekend te begrijpen. Met Mindshare kiezen we voor een bureau dat klaar is om in te spelen op de kansen die het veranderende media- en communicatielandschap biedt.'
Ruud de Langen, CEO Mindshare Nederland: 'Mindshare kijkt uit naar een mooie samenwerking met de prachtige merken van Heineken en Vrumona. Het is een voorrecht om samen met Heineken in de 'Champions League' van communicatie en media te kunnen spelen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid