Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken naar Mindshare

Na een selectietraject van ruim 3 maanden heeft Heineken Nederland ervoor gekozen om zijn mediabelangen bij Mindshare onder te brengen.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mindshare zal zich vanaf heden gaan richten op de mediastrategie voor komend jaar en zal per 1 januari 2012 ook media-inkoop en -planning verzorgen. Tot en met eind van dit jaar worden de lopende mediazaken uitgevoerd door de huidige mediapartner Kobalt.

related partner content for mobile comes here

Heineken's marketingdirecteur Hans Böhm: 'Het is natuurlijk altijd jammer om afscheid te nemen van een bureau waarmee je zo’n lange samenwerking hebt gehad. Kobalt heeft zich heel professioneel opgesteld en is ook tot aan de shortlist gekomen. Wij zijn er van overtuigd dat het media-account voor 2011 bij hen in uiterst kundige handen is en dat we op een goede manier afscheid van elkaar zullen nemen eind dit jaar.'

Böhm: 'Mindshare is een sterke partner met een gedegen track record. Ze hebben laten zien onze mensen en merken uitstekend te begrijpen. Met Mindshare kiezen we voor een bureau dat klaar is om in te spelen op de kansen die het veranderende media- en communicatielandschap biedt.'

Ruud de Langen, CEO Mindshare Nederland: 'Mindshare kijkt uit naar een mooie samenwerking met de prachtige merken van Heineken en Vrumona. Het is een voorrecht om samen met Heineken in de 'Champions League' van communicatie en media te kunnen spelen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in