Overslaan en naar de inhoud gaan

Goedemorgen, met Katja

Een kijkje in de hersens van een creatief die iets moet verzinnen voor een scheergel: 'Hmm, scheren zonder irritatie...we moeten iets met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

En zo ontwikkelde reclamebureau voor een campagne rond de zwoele stem van Katja Römer-Schuurman.

related partner content for mobile comes here

Ze heeft verschillende mierzoete wake-up tones ingesproken en deze zijn gratis te downloaden.

Voor meer dan 50 bekende Nederlandse namen is er ook nog een persoonlijke wake-up tekst.

De mobiele wake-up tones zijn de spil van de Nivea for Men Extreme Comfort campagne, die de komende weken te horen zal zijn op de radio en te zien op televisie, internet en op straat (abri's).

Ter ondersteuning van de campagne wordt daarnaast gebruik gemaakt van sampling.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in