Goedemorgen, met Katja
Een kijkje in de hersens van een creatief die iets moet verzinnen voor een scheergel: 'Hmm, scheren zonder irritatie...we moeten iets met…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
En zo ontwikkelde reclamebureau Qi voor Nivea for Men een campagne rond de zwoele stem van Katja Römer-Schuurman.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ze heeft verschillende mierzoete wake-up tones ingesproken en deze zijn gratis te downloaden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVoor meer dan 50 bekende Nederlandse namen is er ook nog een persoonlijke wake-up tekst.
De mobiele wake-up tones zijn de spil van de Nivea for Men Extreme Comfort campagne, die de komende weken te horen zal zijn op de radio en te zien op televisie, internet en op straat (abri's).
Ter ondersteuning van de campagne wordt daarnaast gebruik gemaakt van sampling.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid