Overslaan en naar de inhoud gaan

Geen marketingcampagne voor nieuw Coca-Cola merk

Coca-Cola gaat geen grootscheepse marketingcampagne starten om haar nieuwe product Burn in de markt te zetten. Het concern vertrouwt op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De energy drink werd deze week gelanceerd in Engeland in een aantal Londense bars, meldt Campaign Live. Het drankje wordt niet in supermarkten verkocht. Coca Cola wil op deze manier het jonge publiek waarop het zich richt 'nieuwsgierig maken'. Het zou volgens marketeers van het concern de enige manier zijn om marktaandeel af te snoepen van concurrent Red Bull. "We willen dat mensen Burn ontdekken, er van genieten en het hun vrienden vertellen. Waarom geld spenderen aan een campagne als dat niet nodig is?" Ook moet het internet een bijdrage leveren. Of en wanneer het merk in Nederland verkrijgbaar wordt, is niet bekend.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in