Overslaan en naar de inhoud gaan

M&C voorbij Saatchi & Saatchi

In Engeland is M&C Saatchi aartsconcurrent Saatchi & Saatchi voorbij gegaan op de bureau-omzetlijst, zo meldt Campaign.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit de cijfers vergaard door AC Nielsen MMS blijkt dat het bureau van Maurice en Charles is gestegen van de achtste plaats naar de zesde in Engeland, terwijl Saatchi & Saatchi is gezakt van de vijfde naar de zevende plaats. M&C Saatchi is opgericht in ‘95 toen Maurice en Charles Saatchi uit het 30 jaar geleden door hen opgerichte bureau werden gestoten.

related partner content for mobile comes here

Campaign tekent aan dat M&C Saatchi het moeilijk zal hebben om de voorsprong vast te houden. Dit omdat ze inmiddels het Sainsbury TV account zijn kwijtgeraakt aan AMV BBDO, terwijl drie andere internationale netwerk in een pitch zitten rond M&C’s Landrover account.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in