Overslaan en naar de inhoud gaan

Fox Channels Benelux: advertentieverkoop Universal Networks

Fox Channels Benelux (FCB) heeft een pitch gewonnen die Universal Networks International in Nederland en Vlaanderen heeft uitgezet rond de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om 13th Street, Syfy Universal en Hallmark Channel. Jacqueline Heemskerk, commercieel directeur Benelux: 'Dit is een mooie stap binnen de strategie die FOX Channels Benelux voor ogen heeft. De zenders van Fox Channels Benelux en Universal Networks International vullen elkaar uitstekend aan.'

related partner content for mobile comes here

Colin McLeod, managing director Universal Networks International voor Midden- en Oost-Europa, Benelux, Scandinavië en Afrika: 'De introductie van de advertentieverkoop voor 13th Street, Syfy Universal en Hallmark Channel is een logische stap om adverteerders de mogelijkheid te bieden de digitale televisiekijkers te bereiken.'

In oktober 2009 kondigde Universal Networks International een miljoeneninvestering aan in de herpositionering van vijf kernzenders (Syfy Universal, Diva Universal, 13th Street Universal, Universal Channel en Studio Universal) als een belangrijke drijvende kracht in de expansiestrategie, naast nieuwe diensten als HD en VOD. Fox Channels Benelux is onderdeel van het multimediabedrijf Fox International Channels, dat eigendom is van Newscorp.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in