Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever Cannes Lions adverteerder van het jaar

‘Unilever heeft zich onderscheiden door producten op inspirerende en innovatieve wijze te marketen.’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unilever sleepte vanaf het jaar 1961 (toen het een Cannes Lion won voor Omo), in totaal bijna 200 Lions binnen. Daaronder was een Media Grand Prix in 2002 voor ‘Magnum 7 Deadly Sins’. Ook de advertising voor Dove Evolution gooide in 2007 hoge ogen.

related partner content for mobile comes here

Niet alleen de inspirerende en innovatieve marketing deed de jury van Cannes Lions besluiten om Unilever uit te roepen tot adverteerder van het jaar, maar ook het feit dat het creatief werk van bureaus aanmoedigt en omarmt.

, de in maart benoemde marketingcommunicatiedirecteur voor Unilever wereldwijd zal de award in Cannes in ontvangst nemen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in