Overslaan en naar de inhoud gaan

Samsung laat Beurs van Berlage instorten

Op 20, 21 en 22 mei voegt Samsung tussen 21:30 en 0:30 uur middels 3D-outdoorprojectie een nieuwe dimensie aan de Beurs van Berlage toe.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op donderdag 20 mei 2010 start Samsung met een grootse commerciële 3D-outdoorprojectie in Nederland, bij de Beurs van Berlage in Amsterdam. Volgens Starcom, het mediabureau van Samsung, is het de eerste keer dat 3D-outdoorprojectie op deze schaal commercieel wordt toegepast. Op 20, 21 en 22 mei kan iedereen tussen 21:30 en 0:30 uur zien hoe er een nieuwe dimensie aan het historische pand wordt toegevoegd. behelst onder meer het laten ‘instorten’ van het historische gebouw.

related partner content for mobile comes here

De campagne, die door Mediabureau Starcom werd uitgedacht, is onderdeel van de introductie van de 3D-televisie van Samsung. Op het Beursplein kunnen bezoekers Samsung 3D LED TV’s uitproberen en drie avonden lang kans maken om er één te winnen. Als onderdeel van de geïntegreerde campagne worden Foursquare en YouTube ingezet.

De 3D-projectie vindt voor het eerst in Nederland plaats. De projectie is interactief met de architectuur van de Beurs van Berlage, waardoor de toeschouwer een bijzondere 3D-ervaring in beeld en geluid krijgt.
Met Foursquare, een ‘location based’ social network, kunnen bezoekers inchecken bij het ‘Samsung 3D event’ bij de Beurs van Berlage. Vanaf 1 juni wordt de 3D-megaprojectie doorvertaald naar YouTube, waarbij de projectie wordt geïntegreerd in een YouTube ‘game-take-over’. Het is de eerste keer dat YouTube op deze manier ingezet gaat worden.

Muse Amsterdam is verantwoordelijk voor concept, design en productie van het 3D event bij de Beurs van Berlage.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in