Overslaan en naar de inhoud gaan

Facebook weert saaie content merken

Facebook komt met veranderingen in de nieuwsfeed. Er wordt een obstakel opgeworpen voor merken en bedrijven die volgens de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als content niet voldoende likes krijgen of gedeeld worden, verdwijnt het voor veel mensen uit het zicht. Door de nieuwe newsfeed kunnen oude statusupdates, foto's of video's weer boven komen drijven als ze voldoende gewaardeerd worden. Facebook wil op die manier de gebruikers nogmaals leuke of interessante content voorschotelen die zij wellicht gemist hebben.

related partner content for mobile comes here

Tegen merken wil Facebook eigenlijk zeggen: kom met interessante content of koop anders gewoon advertentieruimte bij ons.

Bron: /

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in