EVA’s voor Sanoma, Rapp Collins en Ambi Pur


Dm-bureau Rapp Collins won in de categorie Business-to-business met het zelf georganiseerde relatie-event Rapp Cooking, waarbij dertig bureaumensen in restaurant Fifteen zelf kookten voor ruim honderd toprelaties. Volgens de jury steeg dit event qua authenticiteit uit boven het ‘kookstudio-niveau’.
In de categorie Business-to-consumer won Sara Lee met het mobiele Ambi Pur Geurtheater ‘3volution’, georganiseerd door bureau Merx, dat vorig jaar toerde langs diverse beurzen en publiekevenementen. De jury: ‘Voor dit segment van de consumentenmarkt een vernieuwende manier van communiceren. Het event was een wezenlijk onderdeel van een zeer vertakte communicatie.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Bladenmakersweek van Sanoma Uitgevers won in de categorie Intern gerichte events. De jury was onder de indruk van de hoeveelheid en gevarieerdheid van het aanbod. ‘Educatief en vooral inspirerend voor de deelnemers, op een wijze die direct aansluit bij de professionele belevingswereld van de deelnemers en bij de corporate identity van Sanoma.’
Het aanwezige publiek koos Dechesne & Boertje tot Eventbureau van het Jaar.
Voor een uitgebreider verslag zie Adfoblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid