Overslaan en naar de inhoud gaan

EVA’s voor Sanoma, Rapp Collins en Ambi Pur

Rapp Collins, Ambi Pur en Sanoma Uitgevers hebben gisteravond een Event Award gewonnen bij de EVA-uitreiking in Jaarbeurs Utrecht.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dm-bureau Rapp Collins won in de categorie Business-to-business met het zelf georganiseerde relatie-event Rapp Cooking, waarbij dertig bureaumensen in restaurant Fifteen zelf kookten voor ruim honderd toprelaties. Volgens de jury steeg dit event qua authenticiteit uit boven het ‘kookstudio-niveau’.

related partner content for mobile comes here

In de categorie Business-to-consumer won Sara Lee met het mobiele Ambi Pur Geurtheater ‘3volution’, georganiseerd door bureau Merx, dat vorig jaar toerde langs diverse beurzen en publiekevenementen. De jury: ‘Voor dit segment van de consumentenmarkt een vernieuwende manier van communiceren. Het event was een wezenlijk onderdeel van een zeer vertakte communicatie.’

De Bladenmakersweek van Sanoma Uitgevers won in de categorie Intern gerichte events. De jury was onder de indruk van de hoeveelheid en gevarieerdheid van het aanbod. ‘Educatief en vooral inspirerend voor de deelnemers, op een wijze die direct aansluit bij de professionele belevingswereld van de deelnemers en bij de corporate identity van Sanoma.’

Het aanwezige publiek koos Dechesne & Boertje tot Eventbureau van het Jaar.

Voor een uitgebreider verslag zie .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in