‘Europeanen besteden meer tijd aan web dan blad’
Europeanen besteden meer tijd aan internet dan aan het lezen van tijdschriften. Het web is goed voor 10 procent van de mediaconsumptie van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Een en ander blijkt uit een onderzoek van de European Interactive Advertising Association. De onderzoekers zien verder dat de ‘internetconsumptie’ de dagbladen al dicht op de hielen zit. Kranten beslaan 13 procent van de mediaconsumptie. Tv blijft veruit het populairste medium met 41 procent. Wel zegt 45 procent van de gebruikers dat ze minder tv kijken omdat ze internet hebben.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Uit de studie blijkt ook dat bijna 90 procent van de ondervraagden (het aantal respondenten is niet bekend) vindt dat er te veel reclame op tv is. Minder dan de helft vindt dat dit ook online het geval is.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet onderzoek werd gedaan door Millward Brown (Bron: Brandrepublic).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid