Euro RSCG Bikker maakt EuroSkills campagne


Het bureau won de opdracht na een pitch. Op 18, 19 en 20 september 2008 heeft Rotterdam de primeur van dit grootste beroepenevenement van Europa, als in Ahoy de eerste editie van EuroSkills plaats vindt.
Meer dan 700 vaktoppers uit heel Europa strijden dan, in meer dan 50 (beroeps)categorieën, om de titel van Beste Vakman of Vakvrouw van Europa. EuroSkills is een evenement van ESPO (European Skills Promotion Organisation), maar de daadwerkelijke organisatie van EuroSkills 2008 is in handen van Skills Netherlands. Skills Netherlands organiseert ook de jaarlijkse nationale Skills Masters.
Centraal in de campagne staat een, op jongeren gerichte webportal met veel informatie en entertainment rondom de deelnemers, hun beroepen en het evenement zelf. Euro RSCG Bikker en In10 Communicatie doen de online communicatie. Voor de verdere uitvoering van de campagne maakt Euro RSCG Bikker gebruik van haar zusterbureaus van Euro RSCG Worldwide PR.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid